NIKA PEROVŠEK

Sedma vodja PR teatra

O poteku organizacije sedme izvedbe PR teatra in o izzivih, s katerimi se je soočala organizacijska ekipa, nam je več povedala sedma vodja Nika Perovšek!

S kakšnimi izzivi se je tvoja ekipa spopadala pri organizaciji PR teatra? Pri sedmi izvedbi konference je bilo veliko stvari že utečenih, z vidika sodelovanj s podjetji smo imeli tudi že dogovore na celoletnih ravneh. Ker je bila konferenca že prepoznana tudi med študenti in poslovno javnostjo, smo se zato lahko toliko bolj fokusirali na sam program in izkušnjo konference za vse udeležence in sponzorje.

Kaj te je organizacija PR teatra naučila? Če gledam danes, ko že imam izkušnje iz »resnega« sveta, se mi zdi, da te delo na prostovoljnih študentskih projektih nauči (seveda, poleg močno potrebne prakse, ki jo v študijskem programu primanjkuje) zelo pomembne stvari – kako motivirati ekipo, da naredi še tisti extra mile,za katerega sicer ne bodo nič drugače poplačani, kot pa z bučnim aplavzom ob koncu konference in notranjim občutkom zadovoljstva. Kot vodja projekta takega tipa, ki res temelji na dobri volji ekipe, se naučiš najbolj ravno tega – vodenja ekipe.

Kaj je ključ uspešne organizacije dogodka? Jasen cilj in motivirana ekipa. Če imaš to dvoje, je vse mogoče. Konec koncev ugotoviš tudi, da majhen budget lahko naredi čudeže.