EMA KNEZ

Peta vodja PR teatra

Peta vodja PR teatra, Ema Knez, se spominja neprespanih noči in organizacije dogodka “izven uradnega delovnega časa”, kar pa ji nikoli ni predstavljalo bremena.

S kakšnimi izzivi se je tvoja ekipa spopadla pri organizaciji PR teatra? Do pete edicije so bili temelji projekta res dobro postavljeni. Izzivi so bili predvsem na ustvarjalni ravni – kako dogodek širši javnosti približati kot kakovostno konferenco o odnosih z javnostmi, ki bi bila primerna za različne generacije. Veliko smo se ukvarjali s tem, kako pripraviti odličen program, kot ga še ni bilo. Pri izboru govorcev smo si zastavili dvoje – da se govorci ne bi ponavljali in da bi bili nekako povezani s FDV-jem. Zato se je »bazen« za izbor govorcev hitro krčil. Pridobivanje sponzorskih sredstev je prav tako predstavljalo svojevrsten izziv, predvsem z vidika, kaj bi bila dodana vrednost za partnerja in na kakšen način jih kot del programa vpeljati v naš dogodek. Ekipa je bila sestavljena iz pridnih, samoiniciativnih posameznikov, ki smo bili v času svojega študija zelo aktivni na različnih področjih, zato je bil za nas včasih izziv poiskati skupen čas, za ustvarjanje projekta. Ko gledam nazaj, menim, da smo vse izzive uspešno premagali, se iz njih veliko naučili in naredili lepo zgodbo, ki nas je skupaj popeljala v peto dimenzijo.

Kaj te je organizacija PR teatra naučila? V sklopu društva ŠS PRSS sem imela priložnost soustvarjati ter voditi številne projekte in odgovor težko vežem zgolj na PR teater – V peti dimenziji, od katerega je minilo že 5 let. Organizacija dogodkov ŠS PRSS ter seveda tudi PR teatra me je naučila, da je temelj uspešnega projekta predvsem ekipa, ki ga ustvarja. Ko si v vlogi vodje je pomembno, da imaš dober pregled nad delom različnih področij in da jih znaš smiselno povezati v celoto. Naučila sem se osnov uspešne organizacije dogodkov, ki mi koristijo še danes.

Kaj je ključ uspešne organizacije dogodka? Da v svojem delu uživaš. Neprespane noči, organizacija dogodkov “izven uradnega delovnega časa” ti preprosto ne smejo biti v breme, ampak morajo biti ključ do tega, da se navdušiš in si poln zagona za nove projekte. Ključna je ekipa, s katero ustvarjaš in prav vsak član organizacijske ekipe je vezni del zgodbe, ki jo skupaj ustvarjate. Predvsem pomembna je začeta faza razvijanja zgodbe, kreacija dobre rdeče niti in v trenutku izvedbe vsak najmanjši detajl, na katerega lahko pomisliš. Dogodki so živa stvar, pri kateri nimaš popravnega izpita. Na dan dogodka mora biti vse izpeljano točno tako, kot si je ekipa zamislila in obiskovalcu prireditve ponuditi doživetje, ki ga nikoli ne bo pozabil. Ko vidiš, da je tvoja zgodba na obiskovalcih pustila čustven pečat, ko je v njihovih očeh vidna iskrica in odhajajo domov polni sveže, pozitivne energije, takrat kot organizator začutiš, da ti je zares uspelo.